Nou revés per segona vegada en este any a la pròrroga del limite de facturació anual de 125.000 euros per a poder seguir acollit en mòduls en 2026, després d'haver decaigut el mes de gener passat el Decret llei que el Govern va aprovar al desembre i que incloïa tal mesura tributària.
En esta ocasió, este dijous 26 de Febrer s'ha tornat a repetir la majoria de bloqueig que ja ho va rebutjar al gener, conformat pels grups polítics PP, Vox i *Junts, el quals han rebutjat de nou la convalidació del Reial decret llei de mesures socials i econòmiques que va aprovar el Govern a principis d'este mes.
Això suposa en la pràctica tornar a deixar en una nova situació d'enorme inseguretat jurídica per a bona part del col·lectiu de transportistes autònoms que operen en el sector, en concret més de 30.000 autònoms, davant la qual cosa *FENADISMER sol·licitarà al Ministeri d'Hisenda que articule alguna solució administrativa excepcional com ja va fer l'any passat, ja que en cas contrari els transportistes afectats hauran de presentar les seues declaracions trimestrals el mes vinent d'Abril pel règim d'estimació directa la resta de l'any.








