Este matí s'ha celebrat la primera reunió del Comité Organitzatiu del *Focus Pime i Emprenedoria Comunitat Valenciana 2025. En ella, s'ha començat amb la planificació d'esta acció territorial de la Xarxa *CEEI de la Comunitat Valenciana, emmarcada en el projecte *Focus Pime i Emprenedoria.
En esta primera reunió s'ha donat a conéixer la data en la qual es realitzarà l'esdeveniment, així com el lloc que l'albergarà. *Focus Pime i Emprenedoria Comunitat Valenciana 2025 serà el 25 de novembre de 2025, a la Sala *VB *Spaces d'Alacant.
L'objectiu de l'esdeveniment és atendre les necessitats dels emprenedors i les pimes del territori. La temàtica girarà entorn de les noves tendències de consum i com estan canviant el comportament i les necessitats dels clients.
Els participants del comité han aportat diferents idees per a l'enfocament de la jornada i s'ha obert un període de propostes per a continuar donant-li forma entre tots els agents de l'ecosistema de la Comunitat Valenciana.
A la trobada han assistit els agents de l'ecosistema col·laboradors de l'organització d'este *Focus Pime. En esta reunió han participat 34 representants d'IVACE+i, Direcció General d'Emprenedoria i Internacionalització, *CEEI Elx, *CEEI València, *CEEI Castelló, *AECTA, IDEES UPV, Diputació de València, *FEVECTA Comunitat Valenciana, *AVALNET, Entitat Urbanística de Conservació d'Elx Parc Industrial, Consell de Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana, *FECAP, *GRIDET, *AEPA, Parc Científic de la UMH d'Elx, Diputació Provincial de Castelló, Observatori Ocupacional de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, Associació Juvenil Alacant Emprén, *PEAKS *Business *School, Fundació Parc Científic d'Alacant, *CEV, LLIGA CV, *CONVEGA, *SECOT i Pacte Territorial *per l’*Ocupació de la Marina Baixa.
Iniciativa coordinada per la Xarxa *CEEI CV, promoguda i finançada per la Generalitat Valenciana, a través de l'Institut Valencià de Competitivitat i Innovació (IVACE+i), dins de la seua política de suport a l'emprenedoria innovadora.